Пошуковий запит: (<.>A=Астахова В$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 33
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Бебешко В. Г. Вплив ефективності колоніє утворюючих одиниць фібробластів (КУОФ) кісткового мозку на тривалість безрецидивного життя дітей з гострою лімфобластною лейкемією [Електронний ресурс] / В. Г. Бебешко, К. М. Бруслова, Л. М. Панченко, Т. Т. Володіна, В. С. Астахова, Н. М. Цвєткова, Л. П. Міщенко // Український журнал гематології та трансфузіології. - 2010. - № 6. - С. 5-7. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ujgt_2010_6_2
|
2. |
Астахова В. С. Применение методики клонирования клеток стромы костного мозга человека для изучения (in vitro) прямого действия эндогерметиков [Електронний ресурс] / В. С. Астахова, Л. М. Панченко // Аннали Мечниковського інституту. - 2006. - № 4. - С. 38-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ami_2006_4_9
|
3. |
Астахова В. І. Про розширення соціального пакету і можливостей соціального захисту викладачів і співробітників Народної української академії [Електронний ресурс] / В. І. Астахова // Економіка і управління. - 2011. - № 1. - С. 120-121. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econupr_2011_1_23
|
4. |
Астахова В. Хрестоматийные достижения мировой социологической мысли [Електронний ресурс] / В. Астахова // Социология: теория, методы, маркетинг. - 2010. - № 2. - С. 188-189. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/crtmm_2010_2_16
|
5. |
Астахова В. Хрестоматійні надбання світової соціологічної думки [Електронний ресурс] / В. Астахова // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2010. - № 2. - С. 188-189. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/stmm_2010_2_16
|
6. |
Астахова В. Кадровий потенціал сучасних освітніх систем: стан і перспективи [Електронний ресурс] / В. Астахова // Вища освіта України. - 2016. - № 1. - С. 85-86. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vou_2016_1_16
|
7. |
Астахова В. Приватна вища освіта України напередодні свого чверть вікового ювілею [Електронний ресурс] / В. Астахова // Вища освіта України. - 2015. - № 3. - С. 14-18. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vou_2015_3_4 Проаналізовано 25-річне існування приватної вищої освіти в Україні, яка виникла не осторонь магістрального шляху розвитку освіти, не як випадковий зигзаг у процесі демократизації вищої школи, а як веління часу, як закономірний результат соціально-економічних і політичних перетворень у суспільстві. Вказано на складні економічні й політичні умови, в яких створювалися й розвивалися приватні ВНЗ, та на ті проблеми, які й досі залишаються невирішеними. Висвітлено досвід одного з перших приватних навчальних комплексів – Харківського гуманітарного університету "Народна українська академія", в якому успішно функціонують усі освітні ступені: від дошкільної до післявузівської, об’єднані спільністю цілей, інтересів і освітніх практик. Зосереджено увагу на розвитку в цьому навчальному закладі ідеї безперервної освіти, побудови такого культурно-освітнього середовища, яке забезпечує стабільно високу якість навчання. Наголошено, що діяльність навчального закладу відбувалося в умовах, коли ці питання не були визначальними ані для ВНЗ, ані для батьків, і часто зустрічала не просто нерозуміння, але пряме неприйняття і навіть протидію. Констатовано, що попри все Народна українська академія на високому рівні виконує свою триєдину вимогу: забезпечити створення і постійне вдосконалення інноваційного освітнього модуля, що функціонує на основі інтеграції та спадкоємності всіх освітніх ступенів на принципах „Lifelong education”; добитися якісної освіти для всіх за умови індивідуального підходу до кожного, хто прийшов учитися в університет; здійснювати випереджальний підхід до визначення змісту освіти і методів навчання.Проанализировано 25-летнее существование частного высшего образования в Украине, которое возникло не в стороне магистрального пути развития образования, не как случайный зигзаг в процессе демократизации высшей школы, а как веление времени, как закономерный результат социально-экономических и политических преобразований в обществе. Указано на сложные экономические и политические условия, в которых создавались и развивались частные ВУЗ, и на те проблемы, которые до сих пор остаются нерешенными. Освещен опыт одного из первых частных учебных комплексов – Харьковского гуманитарного университета „Народная украинская академия”. Там успешно функционируют все образовательные ступени: от дошкольного до послевузовского, объединенные общностью целей, интересов и образовательных практик. Сосредоточено внимание на развитии в этом учебном заведении идеи непрерывного образования, построения такой культурно-образовательной среды, которая обеспечивает стабильно высокое качество обучения. Отмечено, что деятельность учебного заведения происходила в условиях, когда эти вопросы не были определяющими ни для ВУЗ, ни для родителей, и часто встречали не просто непонимание, но прямое неприятие и даже противодействие. Констатировано, что Народная украинская академия на высоком уровне выполняет свое триединое требование: обеспечить создание и постоянное совершенствование инновационного образовательного модуля, функционирующего на основе интеграции и преемственности всех образовательных ступеней на принципах "Lifelong education"; добиться качественного образования для всех при условии индивидуального подхода к каждому, кто пришел учиться в университет; осуществлять опережающий подход к определению содержания образования и методов обучения.Analyzed 25 years of existence of private higher education in Ukraine, which did not come out on the side of the main ways of development of education, not as a random zigzag in the process of democratization of high school, as well as the imperative of our time, as a natural result of the socio-economic and political changes in society. It identified the difficult economic and political conditions, which created and developed the private higher education institutions, and the problems that still remain unsolved. Illuminated by the experience of one of the first private educational complexes - Kharkov University of Humanities "People's Ukrainian Academy". There are successfully operating all educational levels: from preschool to post-graduate, united by common goals, interests and educational practices. Focus on the development of this institution the idea of continuous education, the construction of a cultural and educational environment that provides a consistently high quality of education. It was noted that the activities of the institution took place in an environment where these issues were not decisive either for schools or for parents, and is frequently found not only a lack of understanding, but direct rejection and even resistance. It was stated that the "People's Ukrainian Academy" at the highest level is fulfilling its threefold requirement: to ensure the establishment and continuous improvement of innovative educational module that operates on the basis of integration and continuity of all levels of education on the principles of "Lifelong education"; to achieve quality education for all, provided an individual approach to everyone who came to study at the University; carry anticipating approach to the definition of educational content and teaching methods.
|
8. |
Астахова В. И. Итервью [Електронний ресурс] / В. И. Астахова // Харківський історіографічний збірник. - 2015. - Вип. 14. - С. 168-177. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/khiz_2015_14_18
|
9. |
Астахова В. И. Новое направление в исследовании проблем образования [Електронний ресурс] / В. И. Астахова // Новий Колегiум. - 2017. - № 1. - С. 3-6. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NovKol_2017_1_3
|
10. |
Астахова В. И. Профессиональное выгорание педагогов: причины, последствия, возможности преодоления [Електронний ресурс] / В. И. Астахова // Новий Колегiум. - 2016. - № 2. - С. 23-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NovKol_2016_2_7
|
11. |
Астахова В. И. Еще одна удачная работа [Електронний ресурс] / В. И. Астахова // Новий Колегiум. - 2016. - № 2. - С. 45-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NovKol_2016_2_13
|
12. |
Астахова В. И. Трансформации социальных функций преподавателя: тенденции и перспективы [Електронний ресурс] / В. И. Астахова // Новий Колегiум. - 2015. - № 4. - С. 23-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NovKol_2015_4_7
|
13. |
Астахова В. И. Формирование интеллектуального потенциала общества — главная миссия высшей школы [Електронний ресурс] / В. И. Астахова // Новий Колегiум. - 2014. - № 1. - С. 29-34. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NovKol_2014_1_8
|
14. |
Астахова В. И. Основные тенденции развития академической мобильности украинских студентов [Електронний ресурс] / В. И. Астахова // Новий Колегiум. - 2011. - № 2. - С. 7-10. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NovKol_2011_2_4
|
15. |
Астахова В. И. Углубление кризисных процессов в образовании и пути их преодоления [Електронний ресурс] / В. И. Астахова // Методологія, теорія та практика соціологічного аналізу сучасного суспільства. - 2011. - Вип. 17. - С. 413-416. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mtpsa_2011_17_79
|
16. |
Астахова В. І. Деякі методологічні засади оцінки діяльності приватних ВНЗ за 20 років їхнього існування в Україні [Електронний ресурс] / В. І. Астахова // Економіка і управління. - 2013. - № 3. - С. 6-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econupr_2013_3_4
|
17. |
Астахова В. Новий напрям у дослідженні проблем освіти [Електронний ресурс] / В. Астахова // Вища освіта України. - 2017. - № 2. - С. 83-85. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vou_2017_2_14
|
18. |
Астахова В. Головна наукова подія навчального року (за підсумками роботи Міжнародної науково-практичної конференції "Освітні ризики: суть і підходи до вирішення") [Електронний ресурс] / В. Астахова // Вища освіта України. - 2018. - № 1. - С. 83-84. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vou_2018_1_15
|
19. |
Астахов В. В. Общественные организации в инновационном учебном заведении: цели, задачи и принципы деятельности [Електронний ресурс] / В. В. Астахов, В. И. Астахова // Вчені записки Харківського гуманітарного університету "Народна українська академія". - 2018. - Т. 24. - С. 22-39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VzKhgu_2018_24_5
|
20. |
Астахова В. И. Главное научное событие учебного года (по результатам работы Международной научно-практической конференции "Образовательные риски: суть и подходы к решению") [Електронний ресурс] / В. И. Астахова // Вчені записки Харківського гуманітарного університету "Народна українська академія". - 2018. - Т. 24. - С. 399-401. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VzKhgu_2018_24_44
|
| |